Jdi na obsah Jdi na menu
 


Need for Speed: Underground 2(pruvodce)

23. 4. 2007
Obsah : 1. Defaultní klávesy 2. Menu 3. Tipy 4. Tipy závodů 5. Automobily 6. Tuning 1. DEFAULTNÍ KLÁVESY Akcelerace šipka vpřed/[W] Brzda šipka vzad/[S] Vlevo šipka vlevo/[A] Vpravo šipka vpravo/[D] Ruční brzda mezerník/[END] Dusík/N2O levý [ALT]/pravý [ALT] Řazení o stupeň nahoru levý [SHIFT]/ není Řazení o stupeň dolů levé [CTRL]/ tečka Změna pohledu [C]/[INSERT] Pohled zpět [B]/[K] Vstup do obchodu [ENTER]/[F1] Mapa [M]/[F2] Číst SMS [TAB]/[F3] Obnovení auta [R]/[HOME] Hydraulika [H]/[Z] Hydraulické skoky [J]/[U] Pauza [ESC]/[P] Statistiky [T]/[F4] 2. MENU Po otevření základní nabídky se zobrazí 8 položek : 1) Career Jde o kariéru, kterou začínáte s vypůjčeným Nissanem 350Z od Rachel na letišti. Máte dojet do své garáže. Tato část existuje proto, abyste si oťukli, co vám hra nabízí. Můžete zde také loadnout svoji načatou kariéru a pokračovat v ní. Musíte podstupovat závody, tuningovat si auto a dojít až do 100 % hry. 2) Quick Race Zde jde o to, abyste si jen tak zajezdili, nebo natrénovali trať mimo mód Career. Po vybrání položky si vyberete typ závodu, trať a auto. 3) Online Ano, v této hře si můžete zajezdit s kámoši přes internet 4) LAN Pokud máte propojené počítače, můžete si zahrát s kamarády. Podobné jako na internetu. 5) Customize Zde si můžete vytuningovat auto, se kterým budete jezdit v Quick Race. Tuning je ale omezený pouze na to, co jste už v modu Career odemkli. 6) Profile Manager Tady si vytvoříte nový profil, načtete, uložíte nebo smažete profily. 7) Options Co dodat. Zde si nastavíte vlastnosti hry : a) Audio - nastavíte si hlasitost zvuků ve hře b) Display - nastavíte si rozlišení a úroveň všech, nebo jen částečně detailů c) Gameplay - vlastnosti hry, jako např. kdy se má hra uložit atd. d) Player - vlastnosti hráče, jako např. jestli se má zobrazovat score apod. e) Controls - defaultní klávesy jsou v tomto návodu napsané, zde se dají změnit f) EA Games Trax - přehled hudby ve hře g) Credits - seznam autorů hry 8) Quit game Ukončí hru :-). 3. TIPY Nitro se dá získat několika způsoby během nějakého závodu : Otočením o 360° na místě, smykem, projetím těsně kolem auta ve velké rychlosti, používaním hydrauliky, skokem, projetím celého 1 kola, když zajedete rychlejší kolo, rychlým startem atd.. Pokud máte plné N2O zkuste jeden z předchozích tipů a začne se vám doplňovat dvojnásobná výdrž. Nestartujte na plné otáčky, ale tak na 7000-8000. V módu DRAG používejte NITRO když přeřadíte na 3. stupeň. V módu drag vždy startujte a řaďte na PERFECT. V módu DRIFT dělejte takové smyky, aby skóre bylo oranžové. Oprava : V driftu se smyky nemají dělat tak, aby skóre bylo bylo oranžové… je lepší, když je bílé. Získává se za to víc bodů. A bílé je, když v normálním driftu jedete mezi těmi modrobílými čárami a v downhill driftu je to většinou mazi tím bahnem, nebo co to je a silnicí. Pokud projíždíte zatáčku smykem, tak pouze lehkým, jinak dojde k velkému zpomalení. Hrajte OUTRUN a získáte speciální díly. Používejte křídla (spoilers) s velkou plochou, tím se zlepší ovladatelnost. Pokud se řítíte např. po dálnici velkou rychlostí do zatáčky, tak alespoň pusťte plyn. Když prší, vozovka se stává kluzkou a proto se lépe dělají smyky. Sbírejte po cestách peněžní bonusy (bank reward), získáte tak za celou hru několik tisíc navíc. Také sbírejte informace. Dozvíte se tak například, kde se nalézají obchody atd.. Hydrauliku můžete aktivovat pouze pokud stojíte, ale můžete jet například se zvednutým zadkem. 4. TIPY K ZÁVODŮM a) Drag U pouličních závodů je to klasika. Snažíte se dostat do cíle jako první. Před vámi vždy stojí delší trať s mírnými zatáčkami. Abyste zvítězili musíte skvěle odstartovat, skvěle řadit a nezapomenout používat dusík. b) Sprint Klasický závod z bodu A do bodu B, vedoucí přes nejrůznější cesty. Kdo dojede první, vyhrává. c) Circuit Máte zajet několik kol na stejné dráze. Jezdí se po silnicích. Kdo dojede první, ten vyhrává. d) Drift Máte na startu před sebou trať s nejrůznějšími zatáčkami. Mírnými, prudkými a dlouhými. Pro vítězství musíte udělat velké smyky (drifty). Ty se sčítají dohromady. Drifty se různě hodnotí jako např. good drift, superb drift atd.. Pokud jste ve smyku, je ideální, když skóre je bílé (zaprvé je to bezpečnější, protože jste dál od stěny, a získává se za to také víc bodů). Jak se říká : Drift je o akceleraci, ovládání a ruční brzdě. Dusík zde není k dispozici. e) Street X Jde zde hlavně o řízení a akceleraci. Tratě máte postavené hodně podobně jako drift, ale vyhrávají opravdu jen silná auta. Dusík zde není k dispozici. f) U.R.L. (Underground Racing League) Tratě na závodním okruhu. Zde si vyzkoušíte jaké to je na okruhu, což je něco úplně jiného než ostatní závody. Jde zde hlavně o maximálku a dusík. g) SUV Těchto závodů je jen málo a slouží pro tereňáčky. Proč by taky byly v této hře, že ? ;-) Ale je to moc zdlouhavé a nudné. Je to ve stylu Circuit, ale občas se projedete i po písku. Můžete si je zajet pouze pokud právě řídíte terenní vozidlo. h) Outrun Jedná se o volný závod ve městě. Přijeďte k vytuningovanému autu a stiskněte [ENTER]. Musíte mu ujet na 300 m. 5. AUTOMOBILY a) Peugot 206 Mílé zpestření jídelníčku. Pro začátek dobré auto. Pomalá akcelerace, ale rychlost ujde a hlavně slušně drží na silnici. b) Ford Focus Hodně podobné 207. Ve vyšších rychlostech špatně ovladatelné, ale maximální rychlost a akcelerace ujdou. c) Toyoto Corolla Co se týče vzhledu, tak toto auto je opravdová šereda mezi ostatními miláčky. Ve výkonu vyniká dobrou ovladatelností. d) Nissan 240 SX Pěkné tvary, dobrá akcelerace a ovladatelnost. e) Mazda Miata MX-5 Má pěknou, velkou kapotu a pod ní se schovává silný motor. Má opravdu dobrou ovladatelnost, akceleraci a docela ujde i maximálka. f) Honda Civic S tímto autíčkem jsem začínal. Vyhovovala mi dobrá ovladatelnost a i maximální rychlost. Dobře sedí na silnici. g) Hummer H2 Humvee bych v této hře opravdu nečekal a to ani terenní vozidla. Vezmou si ho jen fanjšmekři, protože má špatnou akceleraci i ovládání a pouze po vylepšení ECU hodně rychle jezdí. h) Lincoln Navigator Další tereňáček, platí to samé jako u Hammera. ch) Ladillac Escalade Opět to samé. Pouze vzhled je dobrý. i) Hyundai Tiburon CT V6 Toto bylo moje druhé fáro. Opravdu skvělé, svěže sportovní vzhled a hlavně podává vysoké výkony jak v akceleraci, max. rychlosti tak i v ovládání. j) Nissan Sentra SE R Spec-V Čtyřdveřové auto. Dobrá ovladatelnost. k) Toyota Celica Další, úžasně sportovní typ. Velice mu sluší žlutá a černá barva. Skvělá ovladatelnost a akcelerace. l) Lexus IS 300 Opět čtyřdveřové auto. Určitě lepší než Sentra SE. Dobrá ovladatelnost, protože je tento vůz těžký, tak i sedí dobře na silnici. m) Toyota Supra Moje oblíbené auto pro svůj úžasný vzhled. Také docela dobře ovladatelné a startuje také dobře. n) Volfswagen GOLF GTI Opravdu radost na něj koukat, když je vytuněnej. Má velký odpich a taky vysokou maximálku, ale ovladatelnost je špatná. o) Audi A3 Stejně vzhledové auto jako u Forda, ale o něco výkonější. Všechny výkony jsou zhruba stejné až na max. rychlost. Ta ujde. p) Acura RSX Dobrá ovladatelnost díky větší hmotnosti, ale nedoporučuji. q) Mitsubishi Eclipse Nádherné auto. Skvělý sporťáček, ve všech třech ohledech trochu nadprůměrné auto. r) Audi TT Kluci, co znám, s tímhle autem překonávají svoje rychlostní rekordy. Skvělá maximálka a ovladatelnost, nadprůměrný odpal. s) Nissan 350 Z Myslím si, že s tímto autem jste jeli ihned, jak jste se pustili do hry (bylo tmavě zelené). Průměrná akcelerace, dobrá ovladatelnost a skvělá maximálka. Skvělé auto. t) Pontiac GTO Při jízdě s tímto autíčkem mi připadalo dost těžké. Ostatní auta (samozřejmě kromě teréňáků) jsou lehoučká a ihned reagují, ale tohle auto reaguje dost zpomaleně. Když tohohle kolosa rozjedete, tak to je síla, ale špatná akcelerace a ovládání toto auto velice kazí. u) Mitsubishi Lancer Evolution VIII Konečně jsme u něj. Podle mě nejlepší auto ve hře. Skvělý vzhled, úžásná akcelerace, veliká maximálka a super ovladatelnost. Co dodat. 6. Tuning O tunignu je tato hra především. Máte 5 kategorií : 1. BODY Zde se jedná o úpravu zevnějšku automobilu. Ze sériového auta můžete udělat F1 a to doslova. a) Front Bumpers Jedná se o přední nárazníky. Existují samozřejmě i karbonové. b) Rear Bumpers Zde jde o to samé, pouze s rozdílem, že to jsou zadní nárazníky. c) Side Skirts Zde jde o boční prahy. Volte podle vzhledu. d) Spoilers Jedná se o přítlačná křídla připevněná na kufru. Pomáhají autu při vysoké rychlosti přitlačnou silou, díky které auto nevzlétne. Dobré jsou se dvěma velkými rovnými plochami. e) Hoods Kapota vašeho miláčka. Kryje motor a s různými typy přicházejí nové tvary a různé otvory pro vzduch k motoru. f) Roof Scoops Jde o nasávač vzduchu umístěný na střeše. Vypadá to dost drsně. g) Headlights Přední světlomety auta. Existují ve všech možných provedeních. Kulatých i klasicky obdélníkových. h) Taillights To samé až na rozdíl, že to jsou zadní světlomety. ch) Side Mirrors Zpětná zrcátka. Opět i karbonová a velký výběr tvarů. i) Exhaust Types Koncovky výfuků. Různé tvary a volte podle zadních nárazníků. Také trochu mění zvuk motoru. j) Rims Zde jde pouze o disky ke kolům. k) Carbon Fiber Zde najdete karbonové sady do auta místo plechových. Jsou zde karbonová zpětná zrcátka, spoilery, kapoty, střešní nasávače vzduchu, kufr a rozšíření auta. l) Wide Body Kits Toto je rozšiření spodních boků auta, takže například boky budou jakoby stupacky. 2. PERFORMANCE a) Engine Motor spolu s výfukovou soustavou. Přidává akceleraci spolu s maximální rychlostí. b) ECU Jedná se o palivovou soustavu. Jsou v ní například obsaženy palivové filtry nebo palivové pumpy. Vysoce zvedá maximálku a trochu akceleraci. c) Transmission Prostě zlepšení. Jedná se o jednotlivé součástky. d) Suspension Odpružení kol. Zlepšuje se ovladatelnost auta. e) Nitrous Oxide Nitrák/dusík/N2O. Spočívá v tom, že se v 1. levelu pouze přimíchává do benzinu a ve 3. levelu se vstřikuje přímo do spalovacího prostoru (do válců) a výrazně zvyšuje jeho otáčky. Pouze pokud je ale aktivní. f) Tires Pneumatiky. Lepší pneumatiky - lepší ovladatelnost. g) Brakes Kdo má lepší brzdy, cítí se bezpečněji a přidávají mu na ovladatelnosti. h) Weight Reduction Úprava váhy automobilu. Většinou se odstraní nepotřebné sedačky. Když je auto lehčí, tak má samozřejmě lepší akceleraci a maximálku. Nejsem si jistý, jestli i ovládání. ch) Turbo Něco jako dusík. Zvyšuje otáčky motoru a u normálních aut ho slyšíte při rozjíždění. 3. PAINT/VINYLS Zde není co popisovat. Prostě barva auta. Můžete si nastavit na nějaké díly jinou barvu. Dále jsou tu vinyly, což jsou potisky na auta. A také reklamní popisky po autě. 4. SPECIALITIES/INTERIERS a) Custom Gauges Zde si můžete nastavit tachometr, který se vám zobrazuje na obrazovce. Nastavíte si jak tip, tak i přesné barvy. b) Neon Kdo by neznal neonové podsvícení, to patří ke každému vytuningovanému autu. Ze začátku malý výběr barev se časem změní na pulsující (blikací) podsvícení. Rozdělený je na podvozek, motor a kufr. c) Window Tint Jde o barvy oken. Zpočátku průhledné se změní až v neprůhledné barvy. Barvy jsou různé. d) Lights Barvy světlometů. Po prvé se vám zpřístupní jen xenonové a za chvíli už i různě barevné. e) Nitrous Purge Do karoserie auta se nainstalují hadičky, které vedou k zásobám nitra, ze kterých se vystřikuje nitrák do všech možných směrů. f) Hydraulics Jsou dva tipy. Jeden zvedá a s druhým můžete dělat malé skoky. g) Trunk Audio Vnitřek kufru se dá vyplnit a díky ní můžete do kufru nainstalovat LCD displeje, dusíkové lahve, repráky apod.. h) Spinners Zjednodušeně jde o otáčející se disk během jízdy umístěný na dalším disku. V praxi to vypadá tak, že když stojíte, tak se právě otáčí pouze tento disk. ch) Split Hoods Jde o vylepšené otvírání kapoty auta. Neotvírá se již proti směru jízdy a nahoru, ale do stran. i) Doors Vylepšené dveře. Toto vylepšení mi udělalo opravdu radost. Jde o zdvihající se dveře. 5. PERFORMANCE TUNING/DYNO Zde si můžete přesně nastavit parametry vašeho auta. KONEC. ( www.duchove11.estranky.cz )
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář